Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu

Praag

Door: Hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

07 Juni 2014 | Tsjechische Republiek, Praag

Na een prachtige tocht zijn we woensdagavond in Praag aangekomen. Dat was wel even een overgang! Van de rust en mooie natuur naar de hectiek van de grote stad! En wat voor stad! We hebben onze ogen uitgekeken de afgelopen 3 dagen. Wat is er veel moois te zien in deze stad. Omdat we op dit moment in de startblokken staan om de trein naar Nederland te nemen, plaats ik flink wat foto's die een beeld zullen geven van waar ons oog zoal op gevallen is.
De fietstocht naar Praag is hiermee tot een eind gekomen.
Ieder die ons volgde, weer bedankt en wie weet tot een volgende keer!

• 07 Juni 2014 - 17:02

José :

Dag Hanny, ja Praag is de moeite waard, hebben jullie op de stadscamping gestaan? Geniet nog lang na van deze ervaring. Ik dacht dat jullie nog verder wilde naar Dresden, Maagdenburg en Berlijn. Veel groeten uit een zonnig Frankrijk

• 07 Juni 2014 - 17:22

Mirjam:

Fijn dat jullie weer een mooie reis achter de rug hebben en dat het voorspoedig verlopen is.
    Mooie verhalen en foto's!
    Liefs, Mirjam.

• 07 Juni 2014 - 17:39

Til Van Der Werff-Tijm:

Geweldig dat jullie het einddoel,Praag,hebben bereikt!
    Helaas, dat het er al weer op zit....
    Zijn 3 dagen Praag niet wat kort na zo'n lange fietstocht?
    De foto's zijn prachtig en geven een duidelijk beeld.
    Ik kan me voorstellen dat die mensenmassa in Praag wel even rauw op jullie dak viel.
    Een hele goede thuisreis gewenst en tot op de koffie aan de Lutteke Rhijn!
    Ik verheug me op uitgebreide verhalen.....
    Veel liefs,
    Til

• 08 Juni 2014 - 07:11

Hedwigis:

Wauw. Deze reis is weer afgelopen. Volgens mij was ook deze reis prachtig.
    Tot gauw in Alphen.
    X Hedwigis

• 09 Juni 2014 - 23:46

Hetty:

Nou jullie zijn weer snel terug en hebben die tocht in een rap tempo afgelegd. Als het goed is zijn jullie nu weer in Nederland.
    Tor binnenkort dus
    liefs Hetty