Op de fiets naar Praag - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu Op de fiets naar Praag - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu

Op de fiets naar Praag

Door: Hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

08 Mei 2014 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Nog maar een paar weken terug uit Thailand of het reisvirus heeft ons alweer te pakken. Deze keer pakken we weer de fiets en fietsen vanuit Nuenen naar Praag. Gewapend met GPS en het routeboekje "Fietsen naar Praag". De route is grotendeels bewegwijzerd en voert ons langs de rivieren Rijn, Lippe, Diemel, Weser, Werra, Main, Kösseine, Ohre, Berounka en Moldau en is ongeveer 1100 kilometer. Als de omstandigheden goed zijn en we hebben nog energie willen we ook nog naar Dresden en Berlijn fietsen.
We zouden het leuk vinden als onze trouwe aanhang ons weer op deze reis zou willen vergezellen.

  • 08 Mei 2014 - 22:57

    Willy Van Duijn-zuur:

    Ik ben er weer bij De letters zijn weer zo klein! Kan dat veranderen?

    Wat was het woensdag gezellig! Je boeket staat prachtig

    Goede reis liefs Willy

  • 08 Mei 2014 - 23:16

    Carie:

    mijn idee, een omweggetje via gemert moet ooknog in te lassen zijn!
    lieve groeten en natuurlijk volg ik jullie weer
    carie

  • 08 Mei 2014 - 23:38

    Ilone:

    Heerlijk hé dat reisvirus? Ben ook over een weekje weer weg, 2 weken maar, maar toch..Hoop dat je het weer heel erg naar je zin gaat krijgen, maar daar twijfel ik eigenlijk niet zo aan. En als ik er zelf ben, vergezel ik je hoor van hier af. Maak er wat moois van Praag en Berlijn zijn prachtige steden.

  • 09 Mei 2014 - 08:22

    Ingrid:

    Heel veel plezier samen en een goede reis.

    Groeten,
    Ingrid

  • 09 Mei 2014 - 08:31

    Til Van Der Werff-Tijm:

    Dat wordt weer een boeiende reis!Jullie zijn heel wat van plan. Prachtige steden, dorpen, rivieren en landschappen liggen op jullie pad om te bewonderen. En natuurlijk leuke , verrassende ontmoetingen. Ik verheug me op jullie verhalen! Een fijne tocht gewenst! Liefs,Til

  • 09 Mei 2014 - 08:50

    Giel En Maria:

    Dag Hanny en Henk,

    Wat een mooi virus heeft zich in jullie genesteld, niet laten bestrijden! Geniet van de mooie route. Giel en ik hebben deze een paar jaar geleden ook gefietst, tot in Dresden.

  • 09 Mei 2014 - 09:16

    Guus:

    Ik wens jullie een fijne reis en natuurlijk hoop ik dat jullie fijn fietsweer hebben zonder veel wind en regen.
    Geniet ervan.
    Guus.

  • 09 Mei 2014 - 20:04

    Hedwigis:

    Ik ga me al weer verheugen op de reisverslagen. Goede reis en mooi fietsweer.
    Groet Hedwigis

  • 10 Mei 2014 - 10:51

    Jannie Postema:

    graag lees ik weer jullie verslagen om mee te genieten
    veel reis plezier geen lekke banden en regen
    groet jannie postema

  • 10 Mei 2014 - 12:26

    Cora:

    Heel veel fietsplezier. Geniet van al het moois dat aan jullie voorbij trekt. Veel succes!
    We reizen met jullie mee. Lieve groeten van ons,

  • 12 Mei 2014 - 18:32

    Vanessa:

    Zet 'm op, fanatieke fietsers! Trouwe supporters volgen hier vanaf de zijlijn.
    Maak er weer een mooie reis van. En dankzij jouw fiets, Henk, is Carlo ook weer helemaal in zijn fietsnopjes.
    Liefs,

    Carlo en Vanessa

  • 13 Mei 2014 - 21:31

    Hetty:

    Was benieuwd of jullie ook echt vertrokken waren vanochtend met al die regen. Maar het wordt beter. Een goede start hoop ik.
    groet en liefs Hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 892
Totaal aantal bezoekers 214837

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 31 Mei 2017

Op reis in Frankrijk, Spanje en Portugal.

14 Mei 2014 - 20 Juni 2014

Op de fiets naar Praag

31 Januari 2014 - 31 Januari 2014

Thailand 2014

02 Augustus 2013 - 20 September 2013

Op de fiets naar Santiago de Compostela

01 November 2011 - 02 Maart 2012

Hanny en Henk in Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja

03 Januari 2009 - 01 Juni 2010

Mijn derde uitzending.

Landen bezocht: