Ze is er!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu Ze is er!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu

Ze is er!!

Door: Hanny en Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Hanny

24 April 2010 | Vietnam, Hanoi

Wat was ik blij vanmorgen! Om half 7 was ze daar dan. Mijn dochter Karlijn.
Heerlijk. Zonder enige vertraging was de reis van Amsterdam, via Frankfurt, naar Hanoi verlopen.
Vandaag zijn we in Hanoi gebleven en hebben eindeloos gekletst onder het genot van koffie, mangosmoothies, springrolls en andere Vietnamese lekkernijen.
Maar missschien kan ik haar beter zelf even aan het woord laten over haar eerste indruk van Vietnam.

"Het was afgelopen week even spannend. Zou het allemaal wel doorgaan vrijdag, kon ik wel vliegen? Maar alles liep op rolletjes! Dus daar stond ik dan, bij de baggageband in Hanoi, op zoek naar mijn mams achter het glas. Zo leuk om haar daar weer te zien! Al snel had ik in de gaten dat Hanny zich hier als een (bijna voltooide) Vietnamees door het leven begeeft. Ze spreekt een flink woordje Vietnamees, kan goed afdingen en weet hier helemaal de weg. Heerlijk zo'n gids! Dus wij genieten. Inderdaad ook van het eten, drinken en Vietnam zelf. Het oversteken is inderdaad alleen een minpuntje (ook niet Hanny haar favoriete bezigheid). Maar dat is dan ook het enige minpuntje! :)"

Morgenochtend vertrekken we naar Ha Long Bay. Dat moet je gezien hebben als je Vietnam bezoekt. We overnachten op een heuse Jonk (een houten schip) en hopen nog wat te kunnen kajakken. De weersverwachting is alleen niet denderend. Op maandagavond zijn we weer terug en ontmoeten dan ons nichtje Marlies en haar vriendin voor het diner. Dinsdag naar Da Nang. Daar wordt ook met spanning op ons gewacht door mijn Vietnamese familie.
Later deze week doen we wel verslag van onze ervaringen!

• 24 April 2010 - 14:24

Ilone:

Hoera; wat fijn voor jullie!!!!
    Geniet er maar van.
    Klinkt allemaal veelbelovend.

• 24 April 2010 - 14:28

Koos Van Kampen:

Fijn dat Karlijn goed is aangekomen. Fijne tijd samen!

• 24 April 2010 - 14:56

Marre:

Heel veel plezier samen!!!

• 24 April 2010 - 15:13

Jacqueline:

Wat super! Heel veel plezier samen en geniet er van!

• 24 April 2010 - 15:49

Til:

Wat een geluk, dat het vliegtuig gewoon kon vertrekken! Wat zullen jullie veel bij te praten hebben! Maak er een geweldige tijd van!Het lijkt me heel grappig om je moeder als een "echte " Vietnamese bezig te zien, Karlijn!Veel liefs uit een zonnig Nederland, Til.

• 24 April 2010 - 17:54

Elly:

HEERLIJK, geniet van alles. Veel plezier saampjes

• 24 April 2010 - 18:04

Anne:

Nou jullie gaan het gewoon heel fijn hebben samen, alles wijst daarop.

P.S. ik ben weer Oma, nu van een kleinzoon, Barto

lieve groet, anne

• 24 April 2010 - 19:22

Ingrid:

Wat fijn dat de reis gelukt is. Heel veel plezier samen!

• 24 April 2010 - 22:42

Willy:

Zo zie je mijn "duimen "heeft geholpen. Wat zullen jullie genieten en tongen zullen verslijten!!
    liefs voor beide, Willy

• 25 April 2010 - 06:56

Hedwigis:

Ha Karlijn en Hanny, net als de anderen kan ik alleen maar aanvullen. Geniet ervan.
    groeten Hedwigis

• 25 April 2010 - 07:10

Carie:

geniet ervan!!!

• 25 April 2010 - 08:02

Remco Van Den Hoven:

Fijn dat ze veilig over is Hanny! Geniet van deze dagen met haar!! En jij Karlijn, maak er een onvergetelijke vakantie van! Goede reis straks huiswaarts. Hartelijke groeten beiden, ook van Herma,
    Remco

• 25 April 2010 - 08:03

Marijke:

Heel fijn dat Karlijn er is!Zo leuk dat ze nu ook met eigen ogen kan aanschouwen hoe jij je leven hebt opgebouwd in Vietnam, welke mensen je ontmoet hebt. Heel veel plezier met elkaar!
    Groeten van ons allen!
    Okke en Marijke

• 25 April 2010 - 19:43

Remke:

Heerlijk!!!Leuk om nu jullie verhalen te lezen.

Geniet van elkaar en van het land!!

Kus Remke

Lieve groet.

• 26 April 2010 - 17:26

Marja V.:

Hoi allebei,

Wat heerlijk, zo samen in zo´n prachtig oord en zeker als de ´gids´minstens net zo veel geniet als de toerist.
    Een hele fijne tijd samen gewenst.
    Groeten,
    Marja