Een nieuwe start ! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu Een nieuwe start ! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu

Een nieuwe start !

Door: Hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

21 Oktober 2005 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Lieve mensen,

Zoals jullie zien is de opmaak van mijn website drastisch veranderd. En dat is niet voor niets. Want ..........binnen een maand hoop ik te vertrekken naar Uganda.
Daar zal ik aan het werk gaan als teacher-trainer aan het Primary Teacher College in Bushenyi.
Uganda "De Parel van Afrika" is op het moment redelijk rustig. Museveni heeft rust en stabiliteit gebracht, afgezien van het noorden waar het nog rommelt. Bushenyi ligt in het zuidwesten van Uganda, op ongeveer 1300 meter hoogte. Het klimaat is er prettig. Niet te heet, tot zo'n 30 graden. Wel valt er veel regen. Ik heb contact gehad met mijn voorgangers, een Engels stel. Ze hebben er een heel goede tijd gehad en fijn gewerkt met "staff en students". Dat is altijd goed om te horen.
Omdat ik mijn website wil afschermen, zet ik er een password op. Dit woord is "Afrika". Noteer het ergens, want binnenkort verdwijnt deze regel. Alleen mensen op de mailinglist ontvangen dit password. Dit om problemen zoals in Thailand te voorkomen.
Zodra ik meer weet over Uganda of de exacte datum van vertrek (nu wordt gesproken over de 17e november)laat ik het weten.
In Thailand beleefde ik enorm veel plezier aan het werken op de website en de reacties hierop. Ik hoop natuurlijk dat dit in Uganda weer het geval zal zijn!!

  • 21 Oktober 2005 - 16:13

    Jet:

    Hanny - ik ben trots op je! Gewoon weer door, echt te gek! Dikke kus, en ik hoop je nog te zien voor je vertrekt. Jet

  • 21 Oktober 2005 - 17:26

    Karlijn:

    En dat is mijn moeder!!!!!

  • 21 Oktober 2005 - 19:45

    Til:

    Je hebt groot gelijk,Karlijn: Ik neem m'n petje voor je moeder af!! Hannie,hetklinkt goed en ik weet dat je daar graag heen wilt.Fijn.Misschien spreken we elkaar nog? Kan ik je ergens mee helpen?Liefs,Til.

  • 22 Oktober 2005 - 14:05

    Mirjam:

    Hannie: het is TOP!!!
    Liefs

  • 22 Oktober 2005 - 18:06

    Robbert:

    Misschien zien we elkaar nog voor je vertrek en zo niet: een dikke kus en heel veel succes.

  • 23 Oktober 2005 - 13:35

    Marike:

    Lieve Hanny,

    Wat een mooie site weer. I'm impressed.
    Nog maar een paar weken en dan vertrek je, gek idee hoor. Kom nog maar vaak bij me eten.

    X Marike.

  • 24 Oktober 2005 - 09:28

    Josje Heynen:

    Ha die Hanny
    Wat gaaf dat je weer naar een nieuw land gaat. Wat zal dat een nieuwe uitdaging zijn. Heb je Thailand nog een beetje naar tevredenheid af kunnen sluiten of is dat toch wel met een kater geeindigd?
    Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe ervaringen en lees met veel plezier je nieuwe site.
    Iets anders nog. Van Marloes heb ik gehoord dat Willem Verbeek heel erg ziek is. Hij zal niet meer beter worden en gaan sterven. Marloes moet ik nog vragen naar het verhaal achter deze afschuwelijke zinnen op een ansichtkaart. Ik geef het jou bij deze ook door maar misschien wist je het al.
    Tot mails, groetjes Josje

  • 24 Oktober 2005 - 11:33

    Kees:

    Wat geweldig voor je dat je weer een nieuwe opdracht hebt gekregen.
    Ik wens je heel veel sterkte en plezier op je nieuwe stek.
    Keep up the good work !
    Kom je voor die tijd nog langs op onze nieuwe AB dienst aan de Zeemanlaan ?

  • 24 Oktober 2005 - 13:51

    Carie:

    Eindelijk!
    Daar ben je weer! Ik wacht nu al op je verhalen...
    lieve groetjes

  • 24 Oktober 2005 - 19:46

    Willy:

    Spannend !Ik kijk weer graag uit naar alle verhalen. We zijn in gedachten weer bij je.Dat moet je een goed gevoel geven. Kus, Willy

  • 25 Oktober 2005 - 08:32

    Heidi:

    hanny wat fijn voor je dat je zo snel al weer een nieuwe werplek gevonden heb heel veel werk plezier ik kijk nu al weer uit naar je mooie verhalen voor straks een goede reis toegewenst misschien zie ik je nog voor je vertrekt groetjes heidi

  • 25 Oktober 2005 - 13:29

    Frederike:

    Wat geweldig dat je weer weg mag! Ik ben ontzettend blij voor je..
    Heel erg veel succes en vooral plezier!
    En ik let wel een beetje op karlijn.. (hihi)
    liefs Frederike

  • 25 Oktober 2005 - 17:52

    Hedwigis:

    ha hanny, een wat late reactie, maar beter laat dan nooit. Dat heb je he,met zo'n herfstvakantie.Heerlijk voor je dat je weer zo snel uitgezonden gaat worden.Ik kijk nu al weer naar je verhalen uit. Hopelijk kunnen we nog voor je gaat een keer bij de vend een kop koffie drinken. Tot gauw Hedwigis

  • 25 Oktober 2005 - 20:13

    Cora:

    Wat een hartverwarmende reacties allemaal. Je wordt gedragen door je achterban en gesterkt in je nieuwe taak. We zullen je met veel belangstelling volgen!!! Ik bewonder je doorzettingsvermogen.
    Lieve groet en tot gauw.

  • 28 Oktober 2005 - 01:22

    Marlies:

    Hoi Hanny, wil je mijn nieuwe e-mail adres ook toevoegen aan je lijst?

    Liefs,
    Marlies

  • 28 Oktober 2005 - 12:46

    Margreet Stoffelsma:

    Geweldig Hanny,
    Ben heel benieuwd hoe je Afrika zult vinden.
    Moedig van je hoor !!Groetjes Margreet

  • 29 Oktober 2005 - 06:28

    Joeke:

    Ha die Hanny,
    Geweldig nieuws! Hartstikke goed van je. Hoop dat je toch nog met mooie gedachten terug kunt denken aan Thailand. Mij blijven onze samenwerking en gesprekken nog altijd bij. Blijf graag op de hoogte van je nieuwe verhalen! Heel veel succes en plezier in Oeganda en wie weet als we nog in de buurt komen zoeken we je op.

    veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 214599

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 31 Mei 2017

Op reis in Frankrijk, Spanje en Portugal.

14 Mei 2014 - 20 Juni 2014

Op de fiets naar Praag

31 Januari 2014 - 31 Januari 2014

Thailand 2014

02 Augustus 2013 - 20 September 2013

Op de fiets naar Santiago de Compostela

01 November 2011 - 02 Maart 2012

Hanny en Henk in Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja

03 Januari 2009 - 01 Juni 2010

Mijn derde uitzending.

Landen bezocht: