Van Dax naar St.Palais - Reisverslag uit Créon, Frankrijk van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu Van Dax naar St.Palais - Reisverslag uit Créon, Frankrijk van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu

Van Dax naar St.Palais

Door: Hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

24 Augustus 2013 | Frankrijk, Créon

Vandaag, 24 augustus, een prachtige route van Dax naar St.Palais. Wat een totaal ander landschap weer dan Les Landes. Het was groen, heuvelachtig en naarmate we dichter bij de Pyreneeën kwamen
zagen we mooie witte huizen met rode luiken. Helaas was de camping in St. Palais verdwenen en moesten we naar een hotelletje uitwijken. Prima natuurlijk! Hier probeer ik een serie foto’s te plaatsen van het eerste deel van de reis. Ik moest eerst hoognodig opruiming houden in de oude foto’s die nog op mijn site stonden. Zelfs nog uit de tijd van Oeganda en Vietnam.
Niet alle foto’s worden van titels voorzien. Dat is zo’n tijdrovende klus. De beelden moeten maar voor zichzelf spreken. Bovendien weet ik soms niet meer precies in welk dorp of stadje de foto gemaakt is.

• 24 Augustus 2013 - 22:36

Ilone:

Leuke foto's Hanny. Fijn dat jullie er zo van genieten.
    Nog veel heerlijke kilometers en succes dadelijk met de klim.
    Denk aan jullie.

• 25 Augustus 2013 - 08:48

Koos:

Mooie foto's! Ze geven een goed beeld van jullie en van de reis. Wat is Frankrijk toch een mooi land. Veel succes verder met de doortocht over de Pyreneeën.
    Marlies en Koos

• 25 Augustus 2013 - 14:28

Til Van Der Werff-Tijm:

Het moet je een heerlijk gevoel geven, nu je een heleboel foto's hebt kunnen plaatsen, Hanny! [Zo heb ik dat altijd zelf ervaren....]Leuk, hoor.Ze vullen de reisverhalen prachtig aan.
    Heerlijk, dat jullie weer even luxueus in een hotelletje hebben overnacht.
    Een prettige tocht richting de bergen!
    Groetjes, Til.

• 25 Augustus 2013 - 17:20

Til Van Der Werff-Tijm:

Even een PS.
    Ik las zojuist een leuke "Loesje-spreuk" en moest toen meteen aan jullie denken!

Tour De France
    Wat is een fietstocht zonder dijken en tegenwind....

• 25 Augustus 2013 - 21:56

Cora:

Interessant die reisverslagen van jullie en prachtige plaatjes worden er onderweg geschoten. We genieten ervan en reizen met jullie mee. Veel succes over de Pyreneeën. Lieve groeten.

• 26 Augustus 2013 - 02:45

Piet Dobbelsteen:

HALO NHANNY EN HENK VIND HET ZEER INTERESANT JE REIZVERSLAG TE LEZEN GROETEN VAN ONS HIER ARGETINA.

• 26 Augustus 2013 - 13:44

Sander:

Met veel plezier lees ik jullie reisverslagen.
    Ook de foto's zijn erg mooi.

Veel fietsplezier nog,

Groeten,

Sander

• 26 Augustus 2013 - 13:53

Annemarie Van Gent:

Jee, wat zijn jullie al ver! Prachtige foto's, wat hebben jullie al veel moois gezien onderweg!

• 26 Augustus 2013 - 17:12

Piet Dobbelsteen:

Henk enHanny hoe gaat het in de bergen hoop daT JULLIE DER NOG TEGEN MET DAT KLIMMEN zen henk Dasñiel zit te wacgten op antwooprt vban zijn e mail zegede hij me vandaag .veel pleziert hadoe.groeten uit argentinie.

• 26 Augustus 2013 - 20:33

Harmen:

Hoi Henk en Hannie,

Mooie plaatjes en verhalen! Zo krijgen we een goede indruk hoe het na-werkzame leven eruit zou kunnen zien. Laat de VUT maar komen!
    Blijf genieten met elkaar!