We zijn er!! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu We zijn er!! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu

We zijn er!!

Door: Hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

11 September 2013 | Spanje, Santiago de Compostella


Lieve Mensen!

We zijn in Santiago de Compostela!!


Na een aantal laatste pittige klimmetjes reden we de stad binnen.
Omdat we net in een afdaling zaten kon ik niet op tijd remmen om het naambord “Santiago” te fotograferen. Is ook niet belangrijk. Jullie moeten me maar op mijn woord geloven.
Op mijn teller staat 2595 km. Op die van Henk iets minder, want die heeft alle extra ritjes van en naar een camping niet meegeteld.
We hebben een ongelooflijk mooie tocht gemaakt. Zoveel moois gezien en ervaren.
Veel daarvan laat zich haast niet in woorden vangen.
Met de berichten en foto’s hebben jullie een beetje mee kunnen genieten.
Wij op onze beurt hebben altijd van jullie reacties genoten.
Weer heel hartelijk dank daarvoor!!!

Hopelijk weer tot ziens in Nederland.

Liefs,

Hanny en Henk

  • 11 September 2013 - 23:04

    René:

    gefeliciteerd!! nu lekker uitrusten, wat een prestatie, wat een mooie weg, wat een mooi verhaal. groetjes

  • 11 September 2013 - 23:27

    Marijke, Okke, Tom:

    Van harte gelukgewenst, Hanny en Henk! Een super-prestatie is dit. Heel mooi dat jullie dit samen beleefd hebben en ons deelgenoot maakten van deze bijzondere reis.
    Wat zullen jullie nagenieten. Hartelijke groet!

  • 12 September 2013 - 00:17

    Ilone:

    Van harte gefeliciteerd. Deze foto is ook duidelijk genoeg hoor. Een enorme prestatie en jullie hebt er zo duidelijk van genoten. Nog een fijne tijd verder in Spanje tot jullie terugreis met het vliegtuig en een behouden thuiskomst. Fantastisch, bedankt voor dit mooie verhaal en de foto's. Vond het ook heel fijn jullie te volgen.

  • 12 September 2013 - 00:34

    Giel En Maria:

    Hardstikke goed, fiets aan de kant, en natuurlijk eerst de geest uit de fles. Op jullie eigen gezondheid. Proost!

  • 12 September 2013 - 07:51

    Elly:

    GEFELICITEERD, een hele prestatie.
    Nu lekker bijkomen en nagenieten!!!!

  • 12 September 2013 - 08:42

    Mirjam:

    Gefeliciteerd! Echt geweldig! Heel fijne dagen daar en tot later!

  • 12 September 2013 - 08:44

    Til Van Der Werff-Tijm:

    Heel hartelijk gefeliciteerd! Wat een prachtige prestatie!
    Ik heb genoten van al jullie boeiende reisverhalen en zal ze zeker gaan missen....
    Ga nu de komende dagen maar heerlijk relaxed genieten en geef jullie spieren hun welverdiende rust....
    Daarna: Een goede thuisreis gewenst!
    Hartelijke groeten en tot ziens,Til.

  • 12 September 2013 - 09:01

    Teun:

    Proficiat Hanny en Henk, een geweldige prestatie. Doet zeker niet iedereen jullie na. Tot ziens in Nederland.

  • 12 September 2013 - 09:42

    Hedwigis:

    Wat super dat jullie deze prestaties hebben gepresteerd! Ik heb er steeds van genoten. Dus wat mij aangaat, maak nog eens een reis.
    Ben benieuwd wat jullie van het niet fietsen vinden, gaan jullie nog afkicken van deze prestatie?
    Geniet nog na van deze prestatie en tot gauw
    Hedwigis

  • 12 September 2013 - 10:19

    Annemarie:

    Gefeliciteerd! Geweldig!

  • 12 September 2013 - 11:42

    Repke:

    Wow! Goed gedaan!
    Tot heel snel!
    Geniet nog van de laatste dagen bij Ines.
    En pap, alvast een dikke knuffel voor overmorgen als je 70 wordt!
    Ik zou het je niet geven :-)

    Liefs

  • 12 September 2013 - 11:46

    Jannie Postema:

    Wat een geweldige reis, van harte hoor heb van de verslagen genoten en van de foto,s.
    Nu fijn nagenieten en uitrusten.
    groetjes jannie.

  • 12 September 2013 - 16:13

    Paula En Joop:

    Top van harte gefeliciteerd, met halen van jullie fietstocht.
    Groetjes Paula en Joop

  • 12 September 2013 - 18:35

    Ingrid:

    Wat een prestatie Hanny en Henk.. Gefeliciteerd!
    Nu nagenieten. Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag Henk.
    Goede thuisreis!

    Hartelijke groet,
    Ingrid

  • 12 September 2013 - 20:14

    Koos :

    Wat een geweldige prestatie! We zien uit naar jullie terugkeer in Nederland!
    Marlies en Koos

  • 12 September 2013 - 23:39

    Peter:

    Hi Henk, alvast proficiat met je verjaardag.
    Ik neem nog contact met je op in Nederland.
    Hanny tot ziens....
    Het was een feest om jullie te ontmoeten in Santiaago.
    Groet
    Peter en Annemieke

  • 13 September 2013 - 09:54

    Henk En Riet Uit Boekel:

    Hoi Henk en Hanny....Proficiat...Jullie gaan hoop ik nu in plaats van schoenen die mooie fietsen niet verbranden in Finistera...?????
    Doe Inez de groeten en Henk alvast proficiat met je 70 ste verjaardag a.s. zondag. Proost.Welke tochten liggen deze zeventiger dan weer in het verschiet? We zijn benieuwd en tot ziens in Boekel. Groetjes Henk en Riet.

  • 13 September 2013 - 09:59

    Henny Houtzager:

    Hier word je toch bijna heilig van !
    Mooi dat jullie het gehaald hebben en daar ook zo van genoten hebben !
    Henk, masha pabien y hopi anja mas !! Over anderhalve maand heb ik je ingehaald !
    Groetjes,
    Henny

  • 13 September 2013 - 15:25

    Carie:

    goed gedaan!
    niet alleen het fietsen, maar vooral ook de verhalen.
    geniet van Santiago, het kan niet anders of je hebt daar bijzondere ontmoetingen,
    let it come!

    groeten carie

  • 13 September 2013 - 16:17

    Willy:

    Jammer, dat ik jullie niet een bos gladiolen kan aanbieden. Hoewel 4 dagen lopen of 40 fietsen is wel 10 bossen waard!! Dan maar een dikke knuffel op papier.
    Zullen jullie goed afkicken (zegt de moeder van een fysiotherapeut!!) anders gaan de spieren alsnog protesteren!!
    Fijne dagen nog.
    Jullie zijn nog "jong" dus komt er vast nog een keer een reis en hopelijk mogen we ook dan weer mee genieten!!!
    Er zullen wel veel bezoeken volgen na deze reis. Ik hoop, ook een keer welkom te zijn of jullie, uiteraard bij mij!! Alphen Leiderdorp is een kippeneindje!!
    liefs, goede thuisreis,
    Willy

  • 14 September 2013 - 10:16

    Geert Jan:

    hartstikke goed van jullie twee !
    prachtig dat jullie samen deze reis afgelegd hebben, vele kilometers gemaakt en veel genoten samen; ik wens jullie nog een ontspannen verblijf bij Ines en een mooie verjaardagsfeestje van Henk vandaag (proficiat Henk: 70 en nog steeds goed bezig)
    groeten uit een druilerig Asten
    Geert Jan

  • 14 September 2013 - 10:33

    Guus:

    Hardstikke goed dat jullie het gehaald hebben. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wij wensen je bij Ines een fijne verjaardag. 70 dat heb je ook al weer gehaald. Veel groeten en nog een goede reis verder. Guus en Sander.

  • 14 September 2013 - 23:10

    Hetty:

    Het was even bijlezen vanavond. Wat een geweldige tocht. Nee ik wist ook niet dat het Noorden van Spanje nog zo groot was en helemaal niet dat het zo steil was. Ik dacht dat jullie het moeilijkste wel gehad hadden toen je eenmaal in Spanje was maar als ik het zo lees is dat maar de vraag. Wat een prachtige vergezichten op die foto's en wat een geweldige ervaring om zoiets te doen.
    Ja Henk en ondanks het helmpje heeft dat kale knikkertje toch ook een aardige bruine kleur gekregen: ja dat zie je als je de band van Hannie staat te verwisselen. Vijf lekke banden valt wel mee op die afstand, daar kan dat knikkertje niet zo bruin van zijn geworden.
    Geweldig om jullie reiservaringen te lezen en super dat je zoiets kunt doen en doet op jullie leeftijd. Vandaag als ik het wel heb ben je 70, Henk en zitten jullie bij je dochter aan de borrel. Had ik het met mijn Smsje ondanks de paar dagen leesachterstand toch goed ingeschat.Toen ik vanavond je plantjes water ging geven, vond ik het zomaar opeens weer tijd dat je naar huis kwam en tot mijn grote verbazing lees ik dat jullie de 16de terug vliegen!
    Oh ja, natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag Henk en jullie samen met die behaalde eindstreep. En dat allemaal zonder vallen of andere vervelende zaken: het is jullie gegund.
    Nou een goede thuiskomst dan en als die in Nuenen is dan heb ik de wijn koud staan. Laat het maar even met een smsje weten.
    Liefs en tot spoedig.
    De buurvrouw Hetty

  • 13 Oktober 2013 - 18:30

    Peter Van Der Velden:

    Hoi Hanny

    Ken je me nog.
    Peter van der Velden en Annemieke ....we zijn samen Santiago binnengefietst.
    Als je mij je mail-adres geef dan zou ik nog graag wat willen "bijkletsen".
    Ook wil ik graag Henk zijn gegevens willen.
    Hoor ik je...

    groeten
    Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1251
Totaal aantal bezoekers 214598

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 31 Mei 2017

Op reis in Frankrijk, Spanje en Portugal.

14 Mei 2014 - 20 Juni 2014

Op de fiets naar Praag

31 Januari 2014 - 31 Januari 2014

Thailand 2014

02 Augustus 2013 - 20 September 2013

Op de fiets naar Santiago de Compostela

01 November 2011 - 02 Maart 2012

Hanny en Henk in Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja

03 Januari 2009 - 01 Juni 2010

Mijn derde uitzending.

Landen bezocht: