Een nieuw avontuur. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur. - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur.

Door: Hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

31 Juli 2013 | Nederland, Nuenen

Het is bijna zover. A.s. vrijdag 2 augustus vertrekken we op de fiets naar Santiago de Compostela. Een rit van 2500 kilometer.
We hebben ons al weken voorbereid. We hebben kaarten bekeken, fietskleding en kampeerspullen gekocht en de fiets van Henk is nog even onder handen genomen. Voor mij kwam er een hele mooie nieuwe Koga!
Aan de fietsen zal het dus niet liggen. We hebben behoorlijk wat kilometers gemaakt de laatste maanden. Ook in dat opzicht zijn we aardig voorbereid. We hopen op goed weer en het lijkt erop dat het de eerste fietsdag al flink warm wordt (35 graden)
Wie het leuk vindt, kan ons volgen via deze site. We hopen regelmatig verslag te doen van onze belevenissen onderweg naar Santiago.

Hartelijke groet,
Hanny en Henk

• 31 Juli 2013 - 23:13

Ilone:

Wat leuk Hanny. Je gaat weer lekker op pad, zal zeker hier je bevindingen volgen.
    2500 km ....niet niks, maar jullie kunnen dat, daar ben ik van overtuigd. En getraind bovendien!!
    Wens jullie hele fijne kilometers onder de banden.
    Heel veel plezier Hanny en Henk.

• 31 Juli 2013 - 23:21

Rien En Ria:

Hanny en Henk,
    Doe het rustig en we hopen dat jullie een mooie reis hebben

• 31 Juli 2013 - 23:44

Jannie Postema:

Wens jullie een goede reis en fijne gezonde kilometers en lees graag jullie verslagen weer.
    jannie

• 31 Juli 2013 - 23:58

Til Van Der Werff-Tijm:

Hanny en Henk,
    Nogmaals: Een heel bijzondere reis toegewenst! Fijn, dat we weer via jullie reisverslag mogen meegenieten.
    Hartelijke groeten,Til.

• 01 Augustus 2013 - 08:40

Elly:

Geweldig zeg! Goeie reis, veel plezier en ik ga jullie volgen.
    Lieve groet!!
    Elly

• 01 Augustus 2013 - 09:54

Annemarie Van Gent:

Wow, dat is een afstand! Heel veel plezier!

• 01 Augustus 2013 - 09:55

Naat In Uganda:

Koga's zeggen me niet veel maar 'Hanny en Henk' klinkt als een soliede combinatie die van die 2500 een onvergetelijke trip gaan maken.

Ik vind het geweldig voor je en zal zeker mee lezen.

Naat

• 01 Augustus 2013 - 09:55

Naat In Uganda:

Ik vind het geweldig voor je en zal zeker mee lezen.

Naat

• 01 Augustus 2013 - 12:42

Koos:

Een heel goede fietsreis gewenst met veel interessante ervaringen.
    We gaan julie beslist volgen!
    Koos

• 01 Augustus 2013 - 18:18

Theo:

Beste Henk en Hanny,
    We wensen jullie weer een hele goede reis. Dit keer op de fiets; das weer eens wat anders samen. Volge het voorbeeld van jullie voorgangers en alles zal goed komen. Vertrouw maar op de Heer.

• 02 Augustus 2013 - 21:04

Mirjam:

Ik wens jullie een heel mooie reis toe. Wat zullen jullie veel zien en meemaken onderweg!
    Mirjam.

• 04 Augustus 2013 - 21:47

Harmen En Marjan:

Wat super dat jullie weer een nieuw avontuur zijn begonnen.
    Heel veel goeds en mooie momenten gewenst.
    We gaan jullie volgen

• 05 Augustus 2013 - 09:44

Carie:

ha die ha's
    ik heb over jullie heen gevlogen toen ik gisteren terugkeerde vanuit portugal.
    natuurlijk ga ik jullie volgen! heb nu al zin om te lezen!
    veel plezier succes en sterkte met de billen en benen!
    groeten carie

• 06 Augustus 2013 - 19:06

Paula En Joop:

Fijne reis toegewenst .

• 10 Augustus 2013 - 21:42

Cora Van Kampen:

Hoi Hanny en Henk,
    Jullie zijn inmiddels een week onderweg. Zijn jullie lekker opgeschoten? Wij zullen jullie verslagen dagelijks volgen. Veel succes en volop genieten van deze bijzondere tocht. Wij zijn weer thuis.