Vraag! - Reisverslag uit Alphen, Nederland van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu Vraag! - Reisverslag uit Alphen, Nederland van Hanny Kampen - WaarBenJij.nu

Vraag!

Door: Hanny

Blijf op de hoogte en volg Hanny

04 September 2010 | Nederland, Alphen

Hallo Allemaal.

Drie maanden ben ik alweer in Nederland. De tijd lijkt hier veel sneller te gaan dan in Vietnam.
Vorige week ben ik in mijn appartement getrokken in de Groningenstraat.
Een fijne plek.
Na 6 jaar zwerven, stap ik nu weer door mijn eigen voordeur naar binnen.
Een fijn gevoel.
Voor ik naar Vietnam vertrok, heb ik her en der wat dozen met spullen opgeslagen. Ik weet alleen echt niet meer bij wie. Een aantal dozen heb ik al terug, maar ik mis nog een doos met bestek en glazen. Ook dacht ik nog een strijkplank en strijkijzer in bezit te hebben, maar waar ze gebleven zijn, weet ik echt niet meer.
Dus de vraag luidt: Wie heeft nog een doos met spullen van mij in de opslag?
Ik hoor het wel via de mail.
Mailen gaat trouwens even lastig nu.
Internet heb ik aangevraagd, maar het duurt wel drie weken voor het in orde is.
Af en toe ga ik naar het Schoutenhuis hier in het dorp, waar ze behalve heerlijke koffie, ook Wifi hebben.
Intussen ben ik ook weer aan het werk op de Vrije School.
Het leven hier in Nederland komt dus steeds beter op de rails.
Een huis, een baan en binnen niet al te lange tijd, mijn nieuwe functie als oma.
En dat alles binnen 4 maanden na terugkeer!

Hartelijke groet,
Hanny

  • 04 September 2010 - 14:25

    Carie:

    ha die hanny
    das lang geleden dat ik de eerste reactie mag geven!
    het antwoord weet je al, ik heb veel dozen in bezit! maar helaas niet die van jou. maandag gaan we starten met de nieuwe school na een week heeeeeeel hard werken. Mijn beste fietstijd ligt op 39 minuten en ik heb de eerste eekhoorn al gesignaleerd!
    brabantse groeten voor een oma in spé! (heb je al een bhv-opleiding, dan kun je officieel als oppa-oma fungeren, leve de bureaucratie in nederland!)

  • 05 September 2010 - 06:20

    Hedwigis:

    Ha Hanny,
    nu woon je zo vlak bij en reageer ik toch weer op je reisverslag. Je weet wat ik van je heb, geen strijkbout.
    Tot gauw Hedwigis

  • 06 September 2010 - 07:46

    Heleen:

    Hoi Hanny, we hebben elkaar een paar keer gemist en jij dacht dat ik jouw telefoonnummer heb, maar dat heb ik niet! Mail of bel je me even? Tot dan!

  • 06 September 2010 - 08:14

    Marre:

    Hoi Hanny, je dozen of strijkplank heb ik niet ;) maar superfijn dat de puzzelstukjes in NL steeds meer op hun plaats vallen en helemaal geweldig dat je straks oma bent! Geniet ervan!

  • 10 September 2010 - 10:16

    Annemarie:

    Hoi Hanny,
    Wat fijn dat je een huis én een baan hebt!! Geniet van je kleinkind straks!
    Groetjes, Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanny

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 214583

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 31 Mei 2017

Op reis in Frankrijk, Spanje en Portugal.

14 Mei 2014 - 20 Juni 2014

Op de fiets naar Praag

31 Januari 2014 - 31 Januari 2014

Thailand 2014

02 Augustus 2013 - 20 September 2013

Op de fiets naar Santiago de Compostela

01 November 2011 - 02 Maart 2012

Hanny en Henk in Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja

03 Januari 2009 - 01 Juni 2010

Mijn derde uitzending.

Landen bezocht: